yasnapani писал(а):Я вважаю тут питання набагато глобальніше - в прийнятих "умовних стандартах" сучасної селекції, коли не дотримується перевірка трьома поколіннями, селекціонерах, більшість з яких вже давно не виводить сорти для отримання нових сортових ознак, а виключно для комерції, колекціонерах які також не займаються в першу чергу перевіркою якості сортових ознак, а також поспішають із яскравим гаслом "новинка", напічкують міндобривами, хто вже й гормонами та виставляють на продаж рослину, щоб саме тут і зараз заробити на ній, яка в звичайних умовах оселі ніколи подібно не цвістиме, через рік-два просто вироджується й розмір квіти зменшується в півтора рази і т.д.. Не дивовижно що в колекціонера виросло щось інше. Та було б добре якби колекціонери перестали утворювати вироджений попит на незрозуміло що, тоді б і селекціонери трохи б замислились. В тої ж самої Рєпкіної на 2016р представлено більше десятка новинок?? Як тут вписується перевірка 3-6 роками сортових ознак??? І Рєпкіна така не одна, Лєбецька також цим грешить, і Бєрднікова і список можна продовжувати. Нічого особистого ні до будь-якого колекціонера, чи то селекціонера, це загальна тенденція, коли ошуканими лишаються лише поціновувачі фіалочної краси, тому що отримують зовсім не те що купують.
yasnapani, я зараз не торкаюсь глобальних питань. Та і не знаємо ми точно, які умови у селекціонерів, чи дотримуються вони перевірки мінімум у трьох поколіннях 3-6 роками, чим ті сіянці "напічкують" і що в підсумку отримують і називають сортом... Не про те мова. І навіть не про те, що у колекціонера виросло щось інше. Мене неприємно вразило те, що, виходячи із ситуації, колекціонер навіть не знала, що у неї виросло не те, що треба. І цього я ніяк не розумію. Якщо ти займаешся розведенням фіалок не для себе, а на продаж, то повинен досконально знати, що в тебе росте і яке воно повинно бути. Не бачив сорт живцем, то є інтернет, форуми, де селекціонери або їх довірені особи викладають фото своїх сортів - знайшов і звірив із своєю рослинкою. Не така фіалка вийшла, роби фото та надсилай питання тому, у кого придбав посадковий матеріал. Щоб знати, спорт це або пересорт. І, якщо продаєш, то вказуєш, що це спорт. Ось про це мова.